ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μπορείτε να παραγγείλετε είτε μέσω του ηλεκτρονικό μας καταστήματος (e-Shop) είτε τηλεφωνικά στο 2103009545. Εναλλακτικά μπορείτε να μας επισκεφτείτε στο Ατελιέ μας που βρίσκεται ΦΕΙΔΙΟΥ 20, 18950, ΚΑΜΑΤΕΡΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ώρες λειτουργίας Ατελιέ Δευτέρα – Παρασκευή 11:00 – 19:00 & Σάββατο 11:00 – 14:00.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Μπορείτε να πληρώσετε με 4 τρόπους:
• Με μετρητά κατά την παραλαβή
• Με Τραπεζικό Έμβασμα στην Τράπεζα Πειραιώς
• Με Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη κάρτα μέσω VIVA
• Mέσω λογαριασμού PayPal

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Όλες μας οι αποστολές εντός της Ελλάδας, εξυπηρετούνται από την υπηρεσία ταχυμεταφορών των ΕΛΤΑ (Πόρτα – Πόρτα). Για τις αποστολές εξωτερικού, εξυπηρετούμε μόνο μέσω ΕΛΤΑ με ΣΥΣΤΗΜΕΝΗ αποστολή πακέτου.
Προσοχή: Στις περιπτώσεις αποστολής πακέτου στο εξωτερικό, ως μοναδικός τρόπος πληρωμής είναι μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής/Προπληρωμένης Κάρτας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στη διεύθυνση μας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της mycharisma.gr, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 2103009545, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sales@mycharisma.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

 (β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση , όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας . Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η mycharisma.gr  για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως και αποστέλλεται εγγράφως : α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της mycharisma.gr, β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@mycharisma.gr και η επιχείρηση μας είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην επιχείρηση μας και συγκεκριμένα στην διεύθυνση που αυτή δηλώνει.

(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση μας υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιχείρηση μας εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η επιχείρηση μας κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.    

(ζ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η επιχείρηση μας έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.

(η) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η επιχείρηση μας.

(θ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την επιχείρηση μας, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε επιχείρηση μας δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. 

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται για Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. Στολές ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συν απτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων (Άρθρο 3ιβ ν. 2251/1994).